luciano20ermoso
Moderator
 Din: Bistrita
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 525
|
|
Când la modă erau filmele cu „karate”, toţi ne doream la un moment dat să fim Van Damme sau Bruce Lee. Noua generaţie de astfel de pelicule a purtat clar amprenta lui John Woo, regizor ce a adus câteva noutăţi genului (fără a-l revoluţiona), produsele sale fiind mereu cel puţin distractive. Din colaborarea acestuia cu Midway a rezultat o oglindire a filmelor sale în ograda jocurilor, dar cu un plus evident de interactivitate, pentru a permite jucătorilor să devină starurile acţiunii. Stranglehold poate fi considerat urmaşul spiritual pentru Hard Boiled, film lansat în 1992, cu Chow Yun-Fat în rolul inspectorului Tequila, un poliţist neînfricat care foloseşte metode neortodoxe pentru a lupta cu crima organizată. Povestea este una clasică: iubita poliţistului este fiica unui mafiot, dar ei au o iubire neprihănită. La un moment dat iubita dispare şi mafiotul transmite un mesaj în limbaj Morse folosindu-se de coastele poliţistului ca mediu de comunicare, dar după 18 ani aleasa poliţistului reapare, alături de copilul celor doi. Desigur, pentru a avea parte de un motiv de a ne pune pe omorât mafioţi, iubita şi copilul sunt răpiţi de o grupare rivală şi astfel intrăm într-un cerc în care inspectorul Tequila ba omoară nelegiuiţi dintr-o grupare, ba negociază cu cealaltă, ba are nelipsitele flash-back-uri care completează povestea. Trebuie aruncat în foc şi colegul de la secţie care acum este sub acoperire şi despre care nu ştii sigur dacă a trecut de partea cealaltă a legii, precum şi şeful care te ameninţă cu excluderea din poliţie, lucru care nu face decât să te îndârjească şi mai mult.
Aşadar, avem de-a face cu un scenariu absolut banal, care nu reprezintă decât pasul de pornire către adevăratul motiv pentru care merită jucat Stranglehold: acţiunea. Odată cu primele trailere din joc s-a putut observa folosirea bullet-time-ului, deci a fost repede catalogat drept o clonă de Max Payne, lucru parţial adevărat. Totuşi, s-a recurs la îmbunătăţirea sistemului, astfel că acesta este activat automat în momentul în care execuţi una dintre multiplele scheme sau sărituri posibile şi în cătarea armei se află un inamic. Se poate activa această încetinire a timpului şi manual prin apăsarea butonului dreapta al rozătorului, dar în general acest lucru nu este necesar pentru că jocul gestionează bine şi de unul singur acest sistem. Pe lângă Tequila-time (nume dat de producători bullet-time-ului) există şi patru „Tequila bombs”, sau abilităţi speciale. Toate se bazează pe acelaşi „combustibil”, astfel că dacă omori inamici într-un mod mai stilat sau printr-o combinaţie mai complexă, ai mai multe posibilităţi de folosire a abilităţilor. Prima dintre ele este foarte folositoare şi permite însănătoşirea personajului. Cea de-a doua oferă posibilitatea de a te concentra pe un singur adversar si îi poţi pune un glonţ între ochi, camera urmărind traiectoria proiectilului până la adversar, iar ceea ce urmează este o animaţie personalizată în funcţie de locul ales pentru impact. A treia este una dintre cele mai folositoare, numită Barrage, ce permite ca „la supărare” inspectorul Tequila să devină imun la gloanţele inamicilor pentru o perioadă scurtă de timp şi să doboare tot ce-i stă în cale, o metodă foarte bună de a te debarasa de o cameră plină de băieţi cărora le-a plăcut mai mult Beretta decât Shakespeare. A patra şi cea mai spectaculoasă abilitate face ca inspectorul nostru să se învârtă ca un titirez şi sa tragă în toate direcţiile, în timp ce porumbei albi zboară în jurul bravului poliţist, astel că poţi scăpa de hoarde întregi de mârşavi fără să apeşi pe trăgaci, Tequila descurcându-se singur în acest caz.
CPU 3GHz, 1GB RAM, Video Card with 256MB Download :
34.2KB
_______________________________________
luciano20ermoso
 
itzi place?stai! nu-tzi place?iesi


|
|